Tuesday, December 28, 2010

awk...., (=

awak,
hari ni awak nmpak serabut,
semua org awak tgk mcm pelik,
tp ada jgak hati yg puji,
jd awak jgn moody slalu

awak,
hari ni awak senyum kat saya,
tapi..saya buat2 xnmpak,
sbb hati saya berhenti berdegup 
bila mata kita saling  bertentang

awak,
hari ni awak nmpak comey,
semua org puji,
tp..saya puji dalam hati
padahal nak puji sekuat hati..

awak,
hari ni saya senyum kat awak,
tp..awak buat bodoh jer
hati ni rasa bengang gler..

awak,
hari ni awak duduk depan saya,
tp saya rasa mcm jauh gler,
padahal x sampai sedepa..

awak,
hari ni awak jlan sebelah saya,
tp..saya x tau nak ckap apa,
lidah saya jadi kelu,
jd saya blah camtu saja..

awak,
hari ni saya tgur awak,
awak blas tguran saya
saya gembira yang amat
hnya Allah yg tahu hati ni

awak,
hari ni berubah situasi,
tp sya still kat sini,
masih mnunggu perhatian awak..

awak,
hari ni saya tgk gambar awak senyum,
comey n cantik  sgt
tgk skali xpuas,
bila tgk berkali2 trase sdeyh..

awak,
semoga satu hari nnt,
saya menginsafi diri,
nk tgur n knal awak btul2
tggu saya ek..

awak,
sebelum pergi,
hari ni saya janji,
semua ini utk awak,
sbb knal dgn awak..
anugerah terindah yg pernah saya miliki,
terima kasih awak!!

No comments:

Post a Comment